19 april 2008

Harry II


En gammal klasskompis har fått en liten Oskar. Hon gillar sköddpaddor, så den här lilla krabaten ska skickas norrut med posten. Jag gillar grodan jag gjort tidigare, så den här fick en likadan mun. Jag tycker att vanliga metallbjällror låter fint när de dämpas i vadd, så det skallrar lite lagom om honom.
Jag fick mitt sista hemlispaket härom dagen. Ett härligt chokladigt spa-paket. Choklad-badsalt, choklad-cerat, peeling-kräm och choklad-te. Dessutom fina grå pärlor, mer grå ull (jag skvallrade för henne att jag testat spinna..) en dropskatalog och svart lin-tråd som jag önskat mig :) Allt gott har en slut - Tusen tack Mia för jättebra hemlisbytesmånader!!

7 kommentarer:

Ina sa...

Åå vilken söt, den kommer nog att bli uppskattad.

Sussry sa...

Wow, vilken sötnos. Är galen i sköldpaddor och din fastnade jag för direkt, så duktig du är.
Den kommer bli omtyckt, tror jag.

miaring sa...

Tack för kortet!

Anonym sa...

Vilken underbar "skalpadda". Var har du hittat det mönstret?

Smygmaskan sa...

hej!
Den är underbar!
Säger som ovan.
Var finn mönstret.
Ha det gott!
Margareta(Smygmaskan)

Bettan sa...

Åh, den här var jätte-fin! Vi blev såå glad när vi fick den!
Hoppas allt är bra med dig!Kramar!

Magda sa...

åh vilken söting! :) för mig som är ny på det här med virkning... hur gör man denna?