10 oktober 2011

Pjuh!

Tjoho, bloggen är tillbaka! Om man tittade väldigt noga i HTML-koden (jag vet...) till förra inlägget kunde man (läs datasupport här hemma) tydligen se att jag lyckats med nåt konstigt... Nu är det borttrollat och jag är tillbaka :) Pjuh!

På lördag och söndag har jag utställning på Kävesta folkhögskola. Lunchkonsert, sopplunch och stickutställning - det låter väl bra? Det sista står jag för och det kommer att bli en blandning av ett vardagsrum, "grafitti", några koftor och vantar och lite annat smått och gott :) Välkomna!

4 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Välkommen tillbaks! har saknat dig! Dina stickade alster ger mig alltid härlig inspiration. Lycka till med utställningen!!!!!

Sofie & Madde sa...

Hej Emma! Vilken rolig blogg du har, stencoola grejer, vi diggar den verkligen! Vi ses! :)

/ Sofie och Madde på Handarbetsboden Rätt & Slätt!

TruckerElin sa...

Hehe en sån varningsskylt skulle jag behöva på min ytterdörr :)

Anna sa...

Vad duktig du är. Har du något mönster på älgen. Den är helt crazy :-)