6 november 2012

Länge leve radannonsen!

Blocket i all ära, men i radannonser har jag hittat mina senaste fynd. Liten köpmannadisk 700 kr stod det i den första annonsen. Klart man ska ha en disk hemma. Visst är den fin? ...och jo, visst är det väl en självklar möbel i ett vardagsrum?
En vecka senare löd radannonsen "Växtfärgat garn, 22 nystan. 25 kr/st" - Självklart!
Det var mamma som såg annonsen, precis på min födelsedag, vilken bonuspresent!! Tanten jag köpte garnet av hade gått samma kurs som jag gick för några år sedan på Kävesta folkhögskola och hade färgat garnet där. 
Jag kom hem med 15 nystan, här är ett av de blå på väg mot ett par vantar..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lycka, disken är helt fantastisk!!!

Futu sa...

älskar de blå garnet!

Petra sa...

Åh du köpte disken. Jag kollade på den också men som sagt...en annan disk då vi har lite större utrymmen. Kram Petra

Wallinskaya sa...

Åh gud, jag vill också ha en köpmandisk. Vilken grej! Vilken avundsjuka! Hoppas jag också kan hitta en! :)

Otaliga projekt sa...

Vilka UNDERBARA kap! Stort grattis.

Monstermønster sa...

Så fantastisk flott! Stilig!

Eva sa...

SÅ härligt att kunna ha garner och sådant så där!
GRATTIS till det fyndet.

ylva sa...

Kul.grej, klat man ska ha en köpmansdisk i vardagsrummet Personligt och fiffigt. :-)

Emmas dagar sa...

Oj, vilka kap!
Jag hoppas att mina vantar blir spännande... hoppas jag inte lovar för mycket :-D

sjusoverskan sa...

Hej!
Vadå vardagsrum! Hos mej var det vävkurs, folkdräktskurs, skinnkurs, korgmålningskurs m.m. i vardagsrummet! Undrar var maken fanns någonstans!!! Köpmansdisken passar väldigt bra där och det underbara garnet också!
Kram Inger