3 januari 2016

2015

Här kommer några av mina egna favoriter från 2015.

Koftan av mitt handspunna garn, koftan till lille trädgårdsmästaren, Vitamin D i lin som min kompis
fick i fyrtioårspresent och min tunna randiga tröja.
Mönstret jag fick se under skosulan under parasollen i somras, som blev till tre olika vantvarianter.
Alla hjärtans dag-flugan...
 ...och att jag köpte spinnrock! 
Ja, egentligen har jag ju köpt tre spinnrockar i år. 
Och 2015 var ju faktiskt året då 
även jag hittade till Instagram!

4 kommentarer:

Händer på Haga sa...

Hihi, det där med att sy ihop en virkad filt på symaskinen, det verkade ju gå finfint. Kanske nåt att prova. Tysklandstofflorna blev väldans fina också tycker jag! Håller på att kolla igenom din blogg, mycket fint!

frisky frog sa...

Vad mycket fint SU har hunnit med. =)
Gott nytt år!

Iréne JB sa...

Så fina tröjor! Och vantar! Ha ett bra 2016!

Otaliga projekt sa...

Du gör ju så mycket fantastiskt fint! Ser fram emot att följa ditt skapande även 2016.
God fortsättning, sarah.